اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قائمشهر 

کد خبر: ۱۱۸۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶ 28 August 2024

 

به گزارش تابناک مازندران ، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قائمشهر اطلاعیه ای به این شرح منتشر کرد: 

مردم شریف شهرستان قائم شهر
به اطلاع می رساند با اشاره به تداوم موج گرما، افزایش بی رویه مصرف برق و ناترازی شدید بین تولید و مصرف، افزایش نامتعارف مصرف برق با رشد ۱۵ درصدی روز گذشته نسبت به روز مشابه سال قبل، این مهم جز با مشارکت مردم و مشترکان بزرگ قابل پاسخگویی نیست و نیروگاههای کشور توان پشتیبانی این میزان مصرف برق را ندارند. 

لذا با توجه به کاهش بارش نزولات آسمانی و پایین آمدن آب سدها و عدم امکان استفاده از ظرفیت کامل نیروگاه های برق آبی سطح کشور، به‌رغم در مدار بودن تمام نیروگاه ها و آمادگی نیروهای عملیاتی صنعت برق که به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند؛ امکان تامین برق پایدار با این روند مصرف برق دشوار شده است.

انتظار می رود در این شرایط ضروری، تمامی مشترکان به منظور پیشگیری از بروز خاموشی گسترده نسبت به صرفه جویی در مصرف برق به میزان حداقل ۲۰ درصد همراهی کنند.

حل مشکل ناترازی تولید و مصرف برق در کوتاه مدت امکان پذیر نیست و اعمال خاموشی های مقطعی برابر سهمیه ابلاغی استان ها و کلیه شهرستانها به صورت برابر و اجتناب نا پذیر می باشد.

فلذا ضروری است مشترکان با کاهش مصرف برق تا حد الگو، امکان تامین برق پایدار را برای خود و سایر هموطنان فراهم کنند.

همشهریان عزیز: در روزهای بسیار گرم و بحرانی در سطح کشور قرار داریم  و شما مردم شریف قائم شهر همیشه همراه و همکار ما در تامین برق مطمئن و پایداری و استمرار خدمت رسانی مطلوب بوده اید.

لذا تقاضا داریم همچنان با رعایت مدیریت بهینه مصرف و عدم بکارگیری وسایل پرمصرف غیرضروری، ما را در خدمت رسانی مستمر و جلوگیری از قطعی ناخواسته برق یاری رسانید.

روابط عمومی امور شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قائم شهر


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار